MENU
1

Doručenie

Pri objednávaní tovaru musí Kupujúci uviesť v žiadosti:

9.1.1. miesto dodania tovaru, keď je tovar dodaný Kupujúcemu prostredníctvom kuriérskej služby;

9.1.2. Omniva terminál, keď Kupujúci uvádza, že si tovar vyzdvihne na uvedenom termináli;

9.1.3. sklad UAB GYVENIMO JŪRA v Šiauliai, keď Kupujúci uvádza, že si tovar vyzdvihne v určenom obchode.

9.2. Ak si Kupujúci zvolí vyzdvihnutie tovaru, 9.1.3 Pravidiel nákupu a predaja. bod, keď je tovar poslaný do skladu podľa jeho výberu, Kupujúci je informovaný SMS správou. Ak si Kupujúci zvolí vyzdvihnutie tovaru, 9.1.2 Pravidiel nákupu a predaja. bod, keď je tovar poslaný na Omniva terminál podľa jeho výberu, Kupujúci je informovaný SMS správou s uvedeným kódom, ktorý, po jeho zadaní do Omniva terminálu, Kupujúci samostatne vyzdvihne tovar z terminálu podľa pokynov terminálu.

9.3. Tovar je doručený osobe uvedenej v objednávkovom formulári. V prípade, že uvedená osoba nemôže prijať tovar, a tovar bol doručený na adresu uvedenú Kupujúcim a na základe ďalších údajov poskytnutých Kupujúcim, Kupujúci nemá právo uplatňovať nároky voči Predávajúcemu v súvislosti s doručením tovaru nesprávnemu subjektu alebo iným nezrovnalostiam pri doručení.

9.4. Tovar je doručený Predávajúcim alebo jeho oprávneným zástupcom. Pred doručením tovaru Predávajúci alebo jeho oprávnený zástupca kontaktuje Kupujúceho a ešte raz špecifikuje podmienky dodania (miesto a čas dodania, osoba preberajúca tovar).

9.5. Tovar je doručený Kupujúcemu v termíne dohodnutom individuálne medzi dopravcom a Kupujúcim. Dopravca kontaktuje Kupujúceho pomocou telefónneho čísla uvedeného Kupujúcim v objednávkovom formulári. Kupujúci súhlasí s tým, že v prípade nepredvídaných okolností mimo kontroly Predávajúceho sa môže termín dodania tovaru odlišovať od dohodnutého termínu dodania tovaru medzi Kupujúcim a dopravcom. Za vyššie uvedených okolností dopravca okamžite kontaktuje Kupujúceho a znovu dohodne termín dodania a ďalšie otázky súvisiace s dodaním.

9.6. V prípadoch, keď potrebný tovar nie je k dispozícii v sklade Predávajúceho, je Kupujúci informovaný o nedostatku objednaného tovaru a o termínoch dodania tovaru.

9.7. Vo všetkých prípadoch je Predávajúci oslobodený od zodpovednosti za porušenie termínov dodania tovaru, ak tovar nie je doručený Kupujúcemu alebo je doručený neskoro z dôvodu Kupujúceho alebo z dôvodu vyššej moci.

9.8. Počas dodania tovaru je tovar odovzdaný Kupujúcemu spolu s faktúrou (dodacím listom) alebo iným dokumentom označujúcim dodanie - prijatie zásielky.

9.9. Počas dodania tovaru musí Kupujúci spolu s Predávajúcim alebo jeho oprávneným zástupcom skontrolovať stav zásielky. Po podpise faktúry (dodacieho listu) alebo iného dokumentu označujúceho dodanie - prijatie zásielky sa považuje, že zásielka bola doručená v riadnom stave. Ak si Kupujúci všimne, že obal doručenej zásielky je poškodený (pokrčený, mokrý alebo inak externálne poškodený), musí to uviesť vo faktúre (dodacom liste) alebo inom dokumente označujúcom dodanie - prijatie zásielky a v prítomnosti Predávajúceho alebo jeho zástupcu vyhotoviť protokol o poškodení obalu vo voľnej forme. Ak Kupujúci nevyhotoví protokol o poškodení zásielky vo vyššie uvedenom postupe, Predávajúci je oslobodený od zodpovednosti voči Kupujúcemu za poškodenie tovaru, ak takéto poškodenia boli spôsobené poškodením obalu alebo vznikli v čase ich vzniku.

9.10. Poplatok za službu dodania (dopravu): za dodanie v Litve (okrem Kuršskej kosy) - 3,50 €, za dodanie na Kuršskú kosu - 35 €. Pri dodávaní tovaru do iných krajín sa poplatok za dodanie vypočíta podľa sadzieb stanovených kuriérom.

9.11. Pri dodávaní tovaru mimo Litvy sa cena dodania tovaru vyjednáva samostatne kontaktovaním administratívy UAB GYVENIMO JŪRA.

9.12. Pri dodávaní tovaru do tretích krajín musí Kupujúci zaplatiť colné poplatky, ak sú uplatniteľné v krajine Kupujúceho, a vykonať colné procedúry uplatniteľné v krajine Kupujúceho.